Tell me how I'm supposed to breathe with no air...


Fy vad jobbigt det är att sakna sin älskling. Jag förstår inte hur Eleonor står ut...och hon har det ju liiite jobbigare.
Min Fredrik är i Karlstad och hälsar på familjen, har inte träffat honom sen i söndags och det är så jobbigt. Inget känns riktigt kul om han inte är här med mig. Imorgon kommer han iallafall äntligen hem...men då är det ju nästa grej...på lördag åker jag till Helsingfors och stannar en vecka. Bara jag tänker på det blir jag ledsen, och det är så synd eftersom jag tycker att det ska bli sååå kul att åka dit. Men att sakna hon är det jobbigaste som finns, klara knappt att vara utan honom en dag, saknar honom så fort vi skiljs åt...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

klart du ska få hennes autograf... haha =)

hör av dig innan du åker till Finland!

Puss

2009-07-29 @ 22:01:34
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0