Tack!




Det är så gulligt och så omtänksamt när man får presenter från föräldrar och arbetskollegor. Fick världens finaste rosor  och äkta pärlor av min underbara arbetskollega Björg. Hennes man är smyckesdesigner, så han har gjort dessa fina enkla pärlor med ett litet hänge till mig, så himla fina! Han ska även designa våra förlovnings och vigsel ringar. Vi har tittat på ringar men allt är så trist, alla har ju likadana, så nu ska han designa åt oss, ska bli så spännande, vi vet på ett ungefär hur vi vill att de ska se ut.

Fick även ett par superfina örhängen i silver från D, en mamma på jobbet. Hon är så himla gullig! Och av en annan mamma, M, fic jag en hel påse proppfylld med skönhetsprylar från Oriflame, ska lägga upp det någon dag.
Känns så konstigt att jag inte ska jobba kvar där, bara en månad kvar nu. Men samtidigt ska det bli skönt, har varit där ett och ett halvt år nu och det var ju aldrig meningen att stanna kvar så länge.
Tar med mig många fina minnen, har haft så kul med barnen och har samarbetat så bra med mina kollegor. Och framför allt har jag lärt mig så mycket. Och det bästa minnet av allt är att det var här jag träffade min underbara Fredrik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0