iittala shopping =)


Det blev en jäkla massa shopping idag! Bland annat dessa glas, är så glad att jag hittade dem på rea, jag ÄLSKAR iittala (såklart, jag är ju halv finsk) Serien heter "Ote", 36 cl i färgen "grey" (dock ser de lite blåa ut på ena bilden, men det är bara kameran). Köpte 8 stycken men ska tillbaka imorgon och köpa 4 till, lika bra att ha 12 stycken på en gång.
Finns så mycket fint som jag vill ha från iittala, är så glad över min fina skål "Maribowl", fick den i present från jobbet, vill ha den i fler färger, gärna i rosa =) Och så är det ju mina fina koppar som jag skrev om igår, kollade priserna, koppen går på 180 kr och faten på 222 kr. Ska köpa lite i taget. Har även hittat espresso koppar med fat som jag vill ha, Fredrik älskar espresso...Ska spana i iittala butikerna när jag åker till Helsingfors i augusti, de brukar ha superbra rea. Vill ju ha en hel del grejer som sagt, så det är toppen när det är rea, och speciellt när det är på de grejerna man vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0