Shopping!




Igår blev det lite shopping i Farsta Centrum. Det var inte alls meningen egentligen att jag skulle shoppa, föjde bara med mamma för att få komma hemigrån ett tag (har legat hemma och varit sjuk) men hittade en massa bra fynd som jag inte kunde motstå! Ett par svarta (ser bruna ut på bilden) stövlar med högt skaft och hög klack, jag verkligen älskar dem! Hittade dem på DNA och blev mina för endast 239 kr, helt galet billigt! Sen blev det ett par till skor, från Wedins, blev mina för 149 kr. På MQ hittade jag en grön/svart randig topp, gillade att den i stort sett är i samma modell som en body upptill, kommer att matchas med en svart vippkjol, 124 kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0