Hemma igen...


Nu är jag hemma igen efter en hel vecka hos min Fredrik, var dock hemma en snabbis i onsdags, hade en date på Skype med min andra älskling- Eleonor! =) Hon befinner sig för tillfället i Atlanta, USA där hon hänger med sin älskling. Saknar henne sååååå mycket! Hon har varit borta i tre veckor...Men på tisdag får jag äntligen träffa henne igen.
Har haft det helt underbart med min babe, saknar honom redan, saknar honom hela tiden när vi inte är tillsammans...Men på söndag får jag mysa med honom igen och på måndag ska vi på lägenhetsvisning, även om jag håller tummarna att jag får den så är det ju ett annat erbjudande som jag hellre vill ha, men det kan jag inte nämna någonting om...än...
Ikväll blir det mys med lillasyster, alldeles strax börjar "Så ska det låta", Brolle är med ikväll, det det måste jag titta på!

För övrigt är det inte så mycket som har hänt, är bara så kär och svävar på moln och njuter av min älsklings sällskap och närvaro...har shoppat en hel del också! Ska försöka ta mig tid att fota och lägga upp allt, men det är så jäkla mycket...men sparar göra jag också, för snart ska jag och älsklingen till Rom! =) Ååå vad jag längtar.
Nä nu har "Så ska det låta" börjat.

Trevlig helg på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nina

ska du flytta =) vart? asså vart ligger lägenheten ni ska kika på..

2009-02-27 @ 22:18:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0