Ny Spis!


Så här sexig var vår gamla spis, en riktigt gammal, usel klump! Men så igår ringde det på dörren och där stod två killar med vår nya spis. Ååå vad glad jag är, ändrade hela intrycket av köket!



Nu är det en ny bänkskiva som fattas, en ordentlig vill jag ha, i mörkt trä. Och så är det utrymmet under där som vi inte riktigt vet vad vi ska göra med. Just nu står det fortfarande en kartong där med massa köksprylar som inte har packats upp än på grund av att jag inte har målat färdigt alla skåp. Men det jag skulle vilja ha där är en enkel skiva bara, samma som bänkskivan så blir det som ett öppet skåp bara. Annars skulle man ju kunna ha annan förvaring där också. Får se vad det blir. Nya burkar till pastan köpte jag på IKEA här om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0