Lite nytt här och där...




Så roligt att fixa med alla små detaljer här hemma! Och lite nytt har det blivit här och där; Till hyllar i köket köpte jag två små vita korgar på IKEA för att ha servetter och värmeljus i. På köksbänken finns nu en vit träbricka som jag beställde från Broarne, samt två glasburkar för kaffe och havregryn från Lagerhaus.
På sittpuffen i vardagsrummet står en "bricka" i svart rotting som jag hittade på In och Finn, där har jag mina inredningstidningar och sådana saker som man behöver varje dag men inte vet vart man ska lägga dem så som, mobiltelefonerna, Ipod, USB sladdar, laddare till mobilen, tändstickor. Och sist men inte misnt så har jag börjat rama in de bilderna som vi ska ha på väggen, finns en perfekt vägg som vi ska täcka helt med massa bilder. Den söta bebisen är Fredrik när han är 7 månader gammal =)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Aaaaah vad mysigt ni har det! Jag langtar till att fa komma dit och mysa =)

2009-12-08 @ 16:13:34
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

hahah visst är han :P



önskar att ja hade energi att pyssla mer.. å baka. najs det skulle vara :D

2009-12-09 @ 18:09:17
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0