Julstjärnor





Nu är jag hemma igen efter en snabb visit i skolan för att skriva en tenta i Windows Server, det enda ämnet som har varit tråkigt hittills, tyvärr. Så det har inte varit det lättaste att plugga till något som känns så oinspirerande. Och helt ärligt borde jag ha pluggat mer...men jag hoppas att jag har klarat tenta med lite tur. Fick svar angående tentan vi hade i databassystem/Excell- och fasiken jag klarade den!!! =) Så jäkla glad! Har klarat alla tentor den här terminen och fått VG på nästan alla. Man blir jäkligt stolt över sig sjäv faktiskt, trodde aldrig att jag skulle klara alla data ämnen och så istället går det förvånadsvärt bra.
På vägen hem köpte jag med mig två julstjärnor, dock såg jag när jag kom hem att den ena inte alls var lika stor och fin som den andra. Så den lilla stackaren fick sitta i fönstret i andra delen av köket =)
Nu har jag två timmar på mig här hemma innan jag ska iväg och jobba lite, så jag ska väl ta och plocka och fixa lite här hemma.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni verkar ju ha det jättemysigt och juligt hemma. Vilken tur ni har med trevlig bovärd, vissa kan vara riktigt dåliga. Vi hade ju till exempel ingen ungslucka när vi flyttade in. Men den är ju på plats nu :) Hoppas på julstämning när jag kommer hem till stockholm. KRAM!

2009-12-21 @ 15:10:04
URL: http://baglady.blogg.se/
Postat av: NINA

mina julstjärnor har typ dött. är drag vid våra fönster =/ det gillas ju inte. så man blir lite depp. hade ju så många fina.. så nu har ja en kvar..



nu finns en bild på granen uppe på andra.. :D

2009-12-21 @ 16:10:48
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0