Julklappar


                                                                                                  Julen 2008 med lillasyster Tamara ♥

Åååå snart är det julafton och jag är förvånad över hur kul jag tycker att det ska bli det här året! Jag och Fredrik har bestämt oss för att fira hemma och förhoppningsvis kommer mamma & Co över också. Vi hade tänkt att äta en liten trevlig julmiddag med massa god plockmat. Massa goda efterrätter vill jag också göra, öppna lite julklappar och sedan bara sitta och mysa och titta på någon härlig film.
Har precis beställt en hel del julklappar, hittade massor med bra grejer på samma sida, helt perfekt, så nu är i stort sett alla julklappar avklarade =) I år tänker jag inte hålla på och hetsa och lägga ut massa pengar som jag har gjort tidigare. Det är inte värt det! I år vill jag bara ha det lugnt och mysigt. Jag och Fredrik kommer även att ta en sväng under juldagarna till Jönköping för att hälsa på hans pappa, till Karlstad för att hälsa på hans mamma och till Helsingfors för att hälsa på min familj ♥


Kommentarer
Postat av: Tamara

nejj inte den här bilden snälla jag ber dig ? <3 snälla <33333 jag ser typ inte ut som en man längre !! nte en bil...<33333333333



jag saknar dej<33333333333

2009-12-04 @ 22:59:37
URL: http://gulligalillajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0