Godis



Sitter och planerar vad för sorts godis jag ska baka idag. Köpte en superbra tidning för et tag sen, en riktig tanttidning =) Men den är fylld av massa bra recept. Och så har jag min söt anteckningsbok från Stockhome, där jag skriver ner allt som har med mat och bak att göra. Så himla trist att jag måste hålla mig till sådant som inte kräver någon ugn. Så till efterrrät blir det mjölkchokladmousse med hasselnötter och hallon och sedan till "godisbordet" blir det chokladbollar med mycket kaffesmak, chokladtryfflar med smak av Bailys och nougatbollar som är ett eget påhitt, får se hur det blir. Tanken är ju att vi ska baka så pass mycket så att vi även kan ge bort till alla som vi kommer att hälsa på under julen. Vi kommer att komma hem med en jäkla massa påsar efter dagens matshopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0