Tisdag







Idag har jag och pappa promenerat en bra bit runt i stan. Vi började vid Gräsviken, det är så himla fint där med de små broarna och vattnet. Sedan kommer man till hamnen, där luktar det hav och så såg jag en båt som hette Romeo (min hund heter det för er som inte vet...)
Vi käkade en tidig middag på Chico's All American Bistro. Jäklar vad gott det var, käkade en Cajun burger, med vegetarisk biff i, man kunde få alla burgara med vegetariskt, helt fantastiskt. Och så gott!
Efter det gick vi till en stor loppmarknad. Hittad en hel del bra grejer bl.a en Marc Jacobs väska, ett par ballerinas från Tod's och en plånbok från Louise Vuitton. Men det blev inge köp...
Resten av dagen promenerade vi bara på gatorna, tittade i affärer och stannade för att dricka lite kaffe på ett torg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag älskar verkligen Stockmann. Deras inredningsavdelning är även helt underbar! Dock tycker jag att Stockmann i Östra Centrum är bättre än den i stan när det kommer till kläder. ;-)



Jag bor i Sverige men min pappa bor i Finland vilket gör att jag är här nu under sommaren. Jag bor i Borgå som ligger ca 30 minuter öster om Helsingfors :).

2009-08-04 @ 20:53:25
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0