The Dress...


Hittade en helt fantastisk klänning idag inne på Halonen som säljer fina festkläder. Blev helt kär i denna, skulle sååå gärna vilja gifta mig iden. Synd att bilderna inte kan göra den rättvisa. I silke och chiffong med strass och den faller så jäkla fint, som en dröm. Var nedsatt från 4000 till 3000...hade nog köpt den om det inte vore för att jag inte vet vilken storlek jag ska ha. Om och när vi väl gifter oss så tänkte jag vara någolunda super skinny...så svårt att veta hur den kommer att sitta då. Fasiken vad kär jag är i den...fina, fina klänning...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

mycket vacker måste jag säga!! men du kan inte gifta dig i vitt haha if you know what i mean hihi =)

2009-08-03 @ 19:52:47
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0