Onsdag









En dag i stan med pappa idag igen. Min absoluta favoritdel av stan, här skulle jag kunna gå i evigheter, så lugnt, vackert och härligt. Och vädret var kanon idag, varmt och soligt. Vi började med en fika på torget och sedan gick vi mot kyrkan som jag älskar! Domkyrkan, den är ju bara för fin. Vi gick in i den också och även fast jag har har varit i Helsingfors en till två gånger om året i tio år så har jag aldrig gått in i kyrkan! Tänkte direkt att "ja, här vill jag gifta mig..."
Vi avslutade dagen med goda baguetter nere vid hamnen. Härlig dag ♥


Kommentarer
Postat av: victoria/melanies vän

hej Sara jag såg dig i Finland igår med din pappa.Ni var nere i hamnen.

2009-08-06 @ 13:16:47
Postat av: Johanna

Jättefina bilder. Ja, Helsingfors är sagolikt bara vädret tillåter :)!



Såg att du dricker ananas-läsk. Jag är HELT beroende! Så oerhört gott, skulle vilja ta med mig dem hem hehe!

2009-08-07 @ 18:50:02
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0