Ny medlem i Clarins familjen



Igår köpte jag en ny medlem till min lilla Clarins familj =) Älskar verkligen deras produkter. Det blev en eye make-up remover. Nu har jag en komplett ansiktsvårdsserie! Kan verkligen rekomendera dessa produkter. Nu fattas bara en ögonkräm och så är det är kräm för läpparna och området kring munnen som jag vill ha. Fast det kan jag vänta ett par år till med att köpa, behöver nog inte oroa mig för rynkor runt ögonen och munnen just nu, fast de ska ju iofs användas i förebyggande syfte. Fredrik älskar också Clarins =) Han har ALLT, han fick ju två produkter av mig i födelsedagspresent.


Kommentarer
Postat av: Nina

du vet väl att 15 okt är sista dan å söka. denna kurs ja kör är på halvfart och håller på i tio veckor.. kanon!!!!!! å då ska man inte kunna någe från början.. å det är på distans..



heter webbdesign med html och css. på högskolan på gotland!

2010-09-28 @ 22:14:50
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0