No More Work...


I fredags hade jag min sista dag. Jag minns det fortfarande som igår när jag började där för ett och ett halvt år sen, helt sjukt att tiden går så snabbt. Tar med mig otroligt många minnen, tror faktiskt att det kommer bli lite svårt ibörjan, har kännt mig så otroligt hemma där. Har haft massa gulliga arbetskollegor som jag förhoppningsvis kommer att fortsätta hålla kontakten med. Och barnen, har ju fäst mig så otroligt mycket vid dem, och föräldrarna...Har verkligen haft det toppen och jag har lärt mig så otroligt mycket. Och det bästa av allt var ju att jag träffade Fredrik ♥ Kommer alltid minnas blickarna vi gav varandra ute på gården, och hur vi smög iväg på rasten och promenerade, små pussar här och där i korridorerna när ingen såg och hur ryktet om oss sedan spred sig sakta men säkert, alla såg ju hur kära vi var =)
Som sagt, många minnen tar jag med mig från min tid på Gärdesbacken!

Kommentarer
Postat av: Nina

å har du slutat nu. så sorgligt! =(



du är i finland nu lr?



ja visst e han söt. hihi. han har ju börjat få lite mer hår nu juuu :D

2009-08-02 @ 23:40:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0