Last Day In Helsinki...


En vecka har gått väldigt fort...sista kvällen i Helsingfors, imorgon tar vi båten till Stockholm. Är så glad att jag kom hit, det var ju i sista sekunden. Känns så himla härligt att vara här, man kommer liksom bort från sitt vanliga liv en liten stund, men man känner sig hemma och avslappnad hela tiden. Skönt att ha två hem i olika städer. Inte för att jag vill komma bort från någon eller något speciellt hemma, men det är skönt att kunna åka bort till ett ställe som känns som hemma men inget är som vardagen brukar, man kan bara slappna av och känna fter...

Jag och pappa har precis kollat färdigt på hela säsong 5 av Lost, gissa om det slutade när det var så spännande så man höll på at bli tokig! Fasiken vad jag älskar den serien! Säsong 6 i början på nästa år...

Har tänkt så mycket på min Fredrik medans jag har varit här, jag kan nog inte beskriva hur glad jag är över att han är min. Och jag längar så mycket efter honom, ska krama och pussa på honom. Fick världens sötaste sms av honom för ett tag sen. Har fortfarande fjärilar i magen av det han skrev. Han får mig verkligen att sväva på moln. Love you ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är något sorts lugn över Finland. Varje gång jag kommer hit känns det som "terapi". Livet blir ganska problemfritt och lättsamt av någon anledning.



Vet dock ej varför :).

2009-08-08 @ 05:54:46
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack ska du ha :), kul att du gilalde dom!

2009-08-10 @ 15:42:10
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0