Lördag


Jag och Fredrik hade en helt galet mysig dag igår. Vi satte oss först i solen på uteserveringen vid Medborgarplatsen. Vi drack öl, åt nötter, pussade och kramades och njöt av värmen. Sen tog vi en promenad mot Gamla Stan där tog vi någar till öl på The Temple Bar, mysigt det också, men inget slår uteserveringen på Medborgarplatsen, jäklar vad mysigt det var där. När solen började försvinna promenerade vi genom Gamla Stan till T Centralen och åkte sedan hem. En helt fantastisk dag, fasiken vad vi skrattade och pratade och bara hade det toppen. Jag älskar verkligen att hänga med min Fredrik, han har allt, han är min drömprins och jag är otroligt glad att jag har honom ♥

Kommentarer
Postat av: Tamara

Heej! :)



Vad tänker du göra den här sommaren? :)



Jag saknar dig jättemycket!

2009-04-12 @ 23:36:37
URL: http://tammymanty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coolt att åka till Rom! Romantikens Stad :))



Jag ska komma till sverige efter min resa om pizzan har lust att släppa iväg mig. :) Sen ska jag visa alla vad jag shoppat ! :D

Vad kul att du kommer hiit <33



Jag saknar dig ännu! :))

Men vi ses ju ändå i sommar, hoppas jag! <33

2009-04-12 @ 23:48:53
Postat av: Nina

ska kolla om ja kan nån fre. när slutar du då?

2009-04-13 @ 00:19:46
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

fina bilder å gott med öl!!!!

2009-04-13 @ 00:20:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0