Fantasi är viktigare än kunskap


Har fått ganska mycket gjort här idag medans jag har varit hemma. Har städat hela lägenheten och handlat lite fräscha grejer till kylskåpet. Man känner sig ju inte så sugen på mat när man har varit hemma och kräkts, speciellt inte när man har ätit massa fet mat, kakor, godis, tårta dagen innan...så jag bestämde mig för att köpa hem massa grönsaker och göra en fräsch sallad. Jordgubbarna ska vi äta snart =)
Var inne på Bokia Express- en ny butik som har öppnat här i Kista Gallerian. Hittade en jättefin bok som man kan skriva lite allt möjligt i, gillade citatet på framsidan av Albert Einstein: " Fantasi är viktigare än kunskap". Tll älsklingen köpte jag en lite idébok, där kan han skriva ner alla idéer han får om allt möjligt (och det många idéer han får vill jag lova!)

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh tack ska du ha!

Jätte fina bilder du har på din header =)



Jätte kul att du kollade in i min blogg! Hoppas du gör det fler gånger! =)



KRAM på dig!

2009-04-20 @ 20:38:54
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0