Bergskristaller



Börjar få en liten fin samling med smycken gjorda av bergskristaller. Fick ju min fantastiskt fina ring av Fredrik på alla hjärtans dag, som är i silver med en underbar handslipad bergskristall. I julklapp av en mamma på jobbet fick jag ett underbart hänge, en stor, klar, bergskristall. Men jag har fortfarande inte fixad någon kedja till den.
Och nu när jag fyllde år så fick jag ett par underbara örängen av min underbara kollega B, hennes man är nämligen smyckesdesigner ( han har bl.a designat smycken till Britney Spears). Så till mig hade han gjort sååå fina örhängen i matta bergskristaller och silver. Så kul att ha riktigt fina smycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0