Sjuk igen...


Det börjar bli helt absurt det här! Blir så jäkla trött på läkare som inte vet ett skit...Var ju akut till läkaren förra torsdagen, på City Akuten för att jag hade problem med att andas. Läkaren lyssnade på mina lungor och konstaterade direkt att den minsann inte var något större fel på mig. Hon sa att det fortfarande var Bronkiten och förkylningen jag hade åkt på och gav mig penicillin för att hindra förkylningen att vandra ner i lungorna. Det faktum att jag sa att det gjorde ont i lungorna och att jag fick andnöd nonchalerade hon bara. Just då var jag så uppskakad att jag inte tänkte mer på saken. Men under hela helgen tänkte jag bara mer och mer på det och blev så jäkla irriterad över att hon inte hade lyssnat på det jag sa och gjort en ordentligare undersökning. Förkylningen försvann direkt men problemen med andningen bestod.
Så imorse var jag uppe till min läkare och han behövde bara lyssna på mina lungor så förstod han varför jag hade haft så svårt för att andas: Luftrören är så svullna att det är svårt för luften att passera som vanligt, så han skrev ut någon astma liknande medicin som jag ska inhalera i en månad. Så jäkla läskigt att det har blivit sådan följder av Bronkiten, plus att det är så jobbigt att behöva vara hemma igen, blir så deppad av att bara sitta här. Plus att det har gått så mycket pengar till alla läkarbesök och mediciner...blir bara så jäkla trött på hela skiten och mest irriterad är jag på den där jäkla läkaren på City Akuten som sa att det inte var något fel på mig alls. Nu är det bara att hoppas att efter det här så dröjer det jäkligt länge innan jag blir sjuk igen och att alla problem med lungorna är borta för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0