Shopping

Har shoppat massa underbara saker idag, är så lycklig, haha =) Köpte bland annat väldens finaste ullkappa. Kort modell, marinblå med guldknappar och pälskrage. Den är så himla fin! Köpte även en marinblå plisserad kjol, det blir verkligen väldigt Gossip Girl över det har om man har de ihop. Köpte även lite annat smått och gott, men jag är så jäkla slut nu efter både en hel dag på jobbet och shopping på stan. Men bilder kommer nog imorgon....fast imorgon är det fullt upp också, ska först jobba på förmiddagen och sedan blir det utgång med Lupe och några tjejer till. Det finns inget bättre än helg, och just idag känns allt så fatastiskt, haha jag låter som någon religiös dåre, men jag är på jäkligt bra humör! =)
Nu ska jag bänka mig i soffan med en stor kaffe och en bra film. Puss darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0