Partykvällen!





Igår var det party baby! =) Kvällen började hemma hos Eleonor med middag, så himla god hemmagjord pizza. Sedan blev det drinkar, musik, prat och en jäkla massa chips, nötter och guacamole, jag var så jäkla proppmätt! Vi satt hemma ett bra tag fram tills klockan var runt halv ett, då ringde vi taxi och åkte iväg till stan. Tyvärr hade jag totalt tappat mitt partyhumör vid det laget, kände mig riktigt deppad och ville helst av allt bara hem och sova, började tänka på allt jobbigt just nu...men jag pallrade mig iväg ändå och tur var ju det för kvällen blev så jäkla rolig. Vi hamnade på Berns, nere på vippen där vi träffade roliga människor. Jag och Eleonor ramlade in hemma klockan 6 på morgonen. Är helt slut nu, ska fixa lite prima bakiskäk á la snabbmakaroner med ketchup och grillkrydda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0