Nya stövlar!


Hade egentligen inte tänkt att köpa några nya vinterstövlar eftersom jag har en hel del skor! Köpte ett par stövlar i ridmodell i Helsingfors förra vintern som jag var så nöjd med och som även skulle få vara med i år igen. Men jag kunde inte motstå att köpa ett par till iallafall. Även fast jag hade gjort en deal med mig själv att inte köpa skor från Skopunkten så kunde jag inte motstå dessa. Gillar verkligen modellen plus att de inte alls ser billiga ut. För 399 kr är de helt okej liksom. Ville inte lägga ut pengar på några i äkta skinn eftersom jag har så jäkla många redan, så ett par billiga som man varvar med de andra håller ett bra tag ändå! Ska göra en liten inventering bland mina skor snart, ska se vad jag har som jag vill använda till hösten och vintern. Plus att det ska bli jäkligt intressant att även se hur många par jag har totalt...

Kommentarer
Postat av: Nina

jäklars nu hade du uppdaterat :D

du hade inte uppdaterat sen den 14:e så ja

undra vart du va..

jobbigt att du inte är bra än.. =/

har du mkt kvar på penicillinen?

2008-09-17 @ 19:53:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0