Runt min hals i höst/vinter


1. Rosa halsduk i Cashmere från Burberry 2. Vit sjal i acryl och viscose köpt i Paris 3. Korallfärgad sjal i viscose köpt i Helsingfors 4. Orange pashminasjal köpt i London 5. Rutig scarf i silke och bomull från Osis 6. Scarf med stjärnor i bomull från H&M


7. Rosa scarf med dödskallar i bomull köpt i London 8. Sjal med dödskallar och rosor i akryl och viscose från Gina Tricot 9. Fuskpäls från Esperit 10. Fuskpäls från Gina Tricot 11. Halsduk med bollar i lammull från Cubus
12. Guldmönstrad och rosamönstrad "silkesscarves" i polyester från H&M, Scarf med båtar i silke, Vintage

Har gjort en liten inventering bland alla mina scarves,sjalar och halsdukar och jag har en hel del att hålla mig varm med i höst/vinter. Det enda som jag känner att jag vill ha är en kabelstickad creme färgad halsduk och en stor svart sjal i något skönt material.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0