Sequins


Leggings och strumpbyxor är i stort sett det enda jag anväder nu för tiden eftersom de enda plaggen jag shoppar är antingen kjolar, klänningar eller tunikor. Kan inte minnas sist jag hade på mig ett par jeans. Packade till och med ner alla mina jeans nu när jag rensade min garderob sist. Mina lack leggings använder jag flitigt och nu är jag så sugen på ett par med paljetter. Passar dock inte att ha på jobbet direkt, men på helgen och vid partytillfällen vore det så coolt. Snyggt med bara en vit lång tee, svart kavaj och ett par heels. Misstänker att TopShop är det rätta stället att spana på om jag vill hitta ett par...

Kommentarer
Postat av: Natalia

2500:- fick jag betala, att det kostade så pass var för att förberedelserna tar sån tid med stjärnor, allt ska se spikrakt ut och det är inte så lätt på kroppen. Men nöjd som fan är jag! Snart ska jag åka hem till marsvinen och Glenn, ska nog mest slappa. Själv då?



Det är inge vidare...vet banne mig inte hur länge vi orkar hålla på, det är så synd om honom jag hoppas verkligen det blir bättre snart!

Jag tycker ni ska boka tid för Romeo hos ngn veterinär, han kan mkt möjligt ha urinvägsinfektion. Bra om ni har med er ett färskt urinprov också. Normalt är det iaf inte å jag tror inte det är ngn beteendegrej så kolla upp det för Romeos bästa :)

2008-10-25 @ 11:23:06
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0