66


Har bara kommit halv vägs i min städning, men jag hinner inte så mycket mer, måste börja fixa mig snart inför min partykväll med Eleonor. Har rensat ut hela garderoben iallfall. Har packat ner alla sommarkläder och sådant som jag inte använder för tillfället. Det blev sååå mycket plats, så skönt, för nu ser jag allt jag har och så slipper det bildas högar överallt bara för att det inte får plats. Har packat ner en hel del skor också. Gjorde många kära återseenden, hehe, men det är massa skor som jag inte har änvänt på ett bra tag, nästan glömt bort. Passade även på att räkna alla mina skor och det blev 66 par. Och nästa vecka kommer mina rosa Converse så då blir det 67...Ååå vd jag längtar efter ett egent hem där alla mina saker får plats, det är så tråkigt och jobbigt essutom att behöva rensa och packa ner hela tiden, vill kunna ha alla mina kläder, skor, jackor, tidningar, filmer, cd skivor, smycken...ja alla mina saker helt enkelt vill jag kunna ha framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0