Dagens Outfit Lördag

image1988
Jeans köpta i Helsingfors, Jacka och ballerinas från H&M, Tunika från Gina Tricot och väska från Jouels

Har precis kommit hem från en liten shoppingrunda med Eleonor. Ikväll är det utgång som gäller för oss, så jag letade efter en vippig kjol. Hittade en grå på H&M som jag impulsköpte, är inte så förtjust i grått, men jag ska prova den här hemma och se vad jag tycker...Igår fyndade jag även den söta svarja jackan jag har på mig, älskar den verkligen, blev min för halva priset!

Kommentarer
Postat av: melanie

Jag gillar den där väskan jätte mycket skulle vilja ha en sån väska =)

2008-05-03 @ 18:40:10
URL: http://melaniesparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0