You can stand under my umbrella...

image1840
Fy vilken jobbig dag det har varit. Fick inte alls tillräckligt med sömn inatt och imorse var det bara att gå upp tidigt eftersom jag jobbar heltid den här veckan. Men när jag väl kommer till jobbet är det alltid lila kul. Jag och Lillian har verkligen sjukt kul om dagarna, vi har så mycket gemensamt, det är verkligen tråkigt att hon ska flytta till Norge i slutet av månaden. Imorgon ska jag upp ännu tidigare då jag ska öppna för första gången...
Fikan med Natalia igår var riktigt trevlig, vi satt två timmar på Bueno och snackade en massa. Det är lika kul varje gång att prata om gamla tider
Har haft en enda person i tankarna i flera dagar, och tusen jobbiga tankar men idag så löste sig allt och det är en sådan otrolig lättnad! Jag är helt slut i hjärnan efter att ha lagt så mycket energi på att tänka, skönt att kunna koppla av nu...Jag är expert på att vara så jäkla paranoid och alltid tänka mig det värsta.
Funderara på att göra en liten beställning från CDON. Har fått en VIP inbjudan till deras rea, så jag får shoppa före alla andra. Hittade självklart massa saker jag vill ha, plus att man kan hitta schyssta presenter där. Samtidigt känner jag att pengarna bara flyger iväg. När lönen kommer måste jag lägga undan hälften direkt, har snott alldeles för mycket av sparpengarna.

Älskar fortfarande denna version av Umbrella...

Kommentarer
Postat av: Nina

har det löst sig mellan dig å putte?

2008-03-13 @ 15:18:34
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0