Ny klänning...

image1846

Kommentarer
Postat av: Nina

shit du har ju en massa å spara då om du ska göra så pass mkt.. skit skoj ju. du har en massa att se fram emot med andra ord. va ska du göra i munchen? ska du hälsa på din "familj", asså dem du jobba hos? hur länge ska du vara där?

ett par converse vill ja oxå ha. köpte två trench på outleten. en vit å en blå. betala 400 för båda. så bra. behövde nya jackor. finns ju smått å gått man vill ha, men det mesta ja vill ha nu kostar en massa pengar.. så ja, vi får se hur det blir..

jo han är jätte bra på att hålla saker å ting inne.. asså hon på hela kroppen säger att ja håller allt inne. men han är fan 1000 ggr värre. han spydde ju för nån dag sen å hade så ont i magen. mamma sa att det troligen va magkatarr.. för hon hade så oxå. å då är d någe som inte stämmer.. man får ju inte magkatarr för ingenting..

jo det blir schlager på lör. min tur att hålla i middagen. så dem kommer hit. men annars så blir det lugna puckar.. så det är najs. orkar fan inte röra mej just nu. förkylningen går aldrig över!.. =/
hur mår du annars?

kramkram

2008-03-13 @ 21:48:50
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Natalia

Åh vilken galet snygg klänning! *vill ha*

Ja självklart, på söndag ska jag göra nada förutom att tvätta på kvällen. Vi kan ju se vad det blir för väder, annars kanske vi kan hitta på ngt annat om det regnar? På lördag ska jag på utställning. Vad har du för planer?

Haha förlåt men det KUNDE ha varit ngt så hemskt, med tanke på att han inte ville säga ngt heller. Jag tror alltid det värsta, då är det inte lika hemskt när det väl händer... Eller jag intalar mig själv det iaf. Skönt iaf att det inte var så illa :)

kramar

2008-03-14 @ 06:56:32
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0