Mysig fredag...

image1870
Dagen igår med P var riktigt mysig...vi kollade på en superbra film med Reese Witherspoon och Jake Gyllenhaal och sen blev det även självklart vårat älskade Lost. Men den mesta av tiden låg vi bara och pratade och myste, vilket får allt att kännas som vanligt igen, fast samtidigt är det annorlunda...
Efter det mötta jag Eleonor och vi hade en lite nostalgi tripp och satt flera timmar och lyssnade på gamla låtar på youtube, fy vad kul det är med gammal musik som man lyssnade på i typ mellanstadiet och högstadiet. Vi va uppe så sent så jag orkade inte ens gå hem, sov över hemma hos henne.
Idag är det jobb som gäller för min del, ska dtrax åka iväg. Skönt att jag bara jobbar fram till kl fem. Efter det blir det förmodligen något kul som händer, får se med vem och vad det blir...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

haha ja han skulle bli jävligt klad hest!
gnäggrunk

2008-03-23 @ 14:25:10
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se
Postat av: Nina

ja antar att det är detta inlägg du syfta på?

jag ifrågasatte p ang hur fan han vill ha det. eftersom det inte är juste varken för dig lr honom.

saken är den att så länge du ser hopp så kommer du bli sårad. ja har varit i den sitsen själv och ja känner andra som är i samma oxå. å det är förjäkligt då det är så.. ja tyckte p inte va snäll helt enkelt å fråga vad han hade sagt till dig. å som vanligt fick ja luddiga svar.

lixom man gör slut, sen sitter man å gosar å har det mysigt? noll logik. fittig stil från min bror. för det ger dig hopp. inte fan tror man att du har 0% chans om ni sitter å gosar. så skulle ja inte se det eller nån annan ja känner heller. nu pratar vi sett ur tjejvinkel.

du kanske uppfattar det helt annat? men ja tyckte inte att ja skulle i fråga sätta dig då det är min bror som tagit besluten..

å vad han sa till dig nu det vet ja inte? å kommer inte få reda på det heller. ja sa bara min åsikt om det hela å ja tyckte att han skulle tänka på att inte såra dig. det va hela min poäng. sen om han fatta den lr inte, det är en annan femma.

2008-03-24 @ 19:24:43
URL: http://www.modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0