Shopping igår...


Igår blev det en heldag i stan med patrick. Vi käkade lunch, shoppade och fikade. Så mysigt och vädret var ju verkligen toppen. Köpte äntligen en sån här hand för att ha smycken på. Har velat ha en hur länge som helst, så nu fick det bli ett köp. Ska köpa en till i vitt, har så jäkla mycket smycken så alla får ju inte plats på bara en. Köpte även en ny parfym, Hugo Boss XX, det är den jag har haft på senaste tiden och jag älskar den, känns verkligen som "jag". Det roliga är att det var Nina som köpte den till mig från början när hon var på kryssning, men det var ett felköp! Det var egentligen en annan Hugo Boss parfym som jag hade sagt att jag ville ha. Men den här luktade tusen gången bättre än den jag ville ha =)
Köpte även en kjol i 100% silke från Zara  och Patrick bjöd på en tee med tryck från Carlings.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja vill oxå ha en sån där hand..

så jävla snygg!

2008-06-27 @ 14:58:52
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0