München igen!


Yes!!! Nästa torsdag åker jag till München. Jag var ju där i april och hälsade på Andy och Becca och nu har dom varit så snälla och lånat ut sin lägenhet till oss medans dom är i Sverige. Det blir jag, mamma, Melanie och Patrick. Vi åker på tordagen den 3 juli och kommer hem söndagen den 6 juli, en härlig weekend helt enkelt!
Känns väldigt lyxigt att få åka iväg och speciellt eftersom vi ska bo i deras fantastiska lägenhet. Var först lite orolig att jag inte skulle få ta ledigt från jobbet eftersom jag precis har haft 3 veckors semester. Men min chef är så jäkla snäll så det var inga problem =) Den här gången ska jag minsann shoppa! Kom ju hem tomhänt förra gången. Ska in i en ascool inredningsbutik som jag hittade sist. Åååååå vad kul det ska bli. Blir min första semester  tillsammasn med mamma också. Det här blir min fjärde resa i år, så min flygskräck har faktiskt börjat avta, men fortfarande är starten och landningen hemsk!!!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Nä hon frågade efter den förut men det är ingen fara, hon blev inte heller störtförtjust i den.



Ja det låter bra, du kan ju hojta till vilken dag som passar. Jag har inga jätteplaner, mest småsaker här och där. Ska iaf på en festival i mitten av juli med Glenn, det ska bli najs. Jag ska ta dagarna som de kommer, hade Glenn haft semester hade vi nog åkt utomlands igen men tyvärr så jobbar han hela sommaren :(

2008-06-25 @ 20:02:52
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0