Måndag


                                                                                                                                                   Paris 2008

Har haft en helt okej första dag på jobbet igen. Det bästa var väl att det låg presenter och väntade på mig från föräldrarna =) Inte helt fel. Hade ingen aning om att man fick "Glad sommar" presenter, hehe. Fick jättefina skönhetsprylar från Oriflame, blev så himla glad. Och sen fick jag lite annan smått och gott!n Det tråkigaste är att vi bara har tre barn, och vi är tre personal, helt stört. Snacka om att man går runt och är mest rastlös hela tiden. Nästa vecka slår vi dock ihop oss med de andra avdelningarna, visserligen har vi mer att göra då, men å andra sidan blir det massa nya barn, nya föräldrar, nya arbetskamrater...Skönt att jag har fått nyrr schema, var så himla trött på att jobba till halv fem varje dag förra terminen, imorgon slutar jag klockan tre, vilket jag tycker känns superlyxigt!
Nu ska jag försöka somna innan klockan elva, har varit så jäkla trött hela dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0