Golden Oldies


Städade rummet igår och hittade två cd- skivor från Fuji film. Satte in dom i datan, hade ingen aning vad som fanns på dem och blev så glad när jag såg bilder från 2003! Det var så himla kul att titta igenom dem, alla gamla kompisar som man brukade hänga med, allt man brukade göra. Hela det livet för 5 år sedan känns så himla långt borta. Det roligaste var att jag hittade bilder på Patrick från när vi festar innan vi ens var ihop. Vi blev tillsammans två månader efter att det bilden är tagen på oss. Det är så sjukt att det livet känns som en evighet sen, men att jag fortfarande har min lilla älskling i mitt liv nu. Och vilka jäkla kläder jag har på mig, haha, ser ju inte klok ut och så gick man runt och trodde att man var snyggast i hela världen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0