Back to work...


                                                                                                                                Bild från bröllopet igår

Nu har det blivit dags att gå och lägga sig. Är helt slut! Det blev ju riktigt livat igår. Var vaken ett helt dygn igår, gick upp 20 över 6 på morgonen och gick och la mig samma tid imorse. Jag och Patrick har sovit hela dagen idag. Först vakande vi vid tolv och käkade lite, men vid ett så gick vi och la oss igen och vaknade inte förens halv 6. Då blev det en pizza och sen var jag nära att somna igen...Imorgon är det jobb som gäller för mig igen efter att ha varit ledig i tre veckor. Lite tungt kommer det självklart att bli, börjar ju jobba heltid nu också, Känns som en evighet sen den där sista dagen när jag gick på semester. Samtidigt är det självkalrt kul att komma tillbaka till jobbet igen, kul att träffa alla igen.
God natt darlings!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja mår så jäkla piss. det kan ja ju säga.

så ja har inte ens kollat igenom alla mina bilder.

kan inte du bränna ut dina bilder eller nått? typ alla :D så får ja dem sen? vi håller på å samlar på oss alla bilder här. å det är ju en heeel del kan ja säga. men bara skoj..

ska väcka johan nu oxå. han är sjuk han med. så typiskt då vi ska utomlands nu på fre. så ja hoppas vi kan åka..

det va dina skor som ja tog med mig hem va?

kram

2008-06-30 @ 18:14:54
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0