We're going to Paris!

image1732
Ååå Paris ska bli så underbart. Jag och Eleonor satt och tittade på "Sex And The City" igår på avsnitten när Carrie är i Paris =) Ska bli så kul att få gå runt på gatorna och titta på den fina arkitekturen, Eiffeltornet kommer vara så coolt!
Skulle vara supernice med lite tips på ställen man inte får missa eller vad man ska tänka på. Så om ni har varit i Paris vore det supergulligt om ni lämnade en liten kommentar med lite tips!
Vi har beställt lite reseguider och kartor och sånt. Skulle även vilja ha ett litet franskt lexikon så man iaf kan göra sig någolunda förstådd, man har ju hört att fransmännen inte är direkt pigga på att prata engelska...

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad kul! Jag har hört något om någon stor marknad där.. men jag kan inte komma på var den låg :S
Lite franska är nog bra att kunna, vår franskalärare pratar om det hela tiden..

2008-01-30 @ 11:32:52
URL: http://beaandfriends.blogg.se
Postat av: melanie

Jag skulle vilja följa med:D

2008-01-31 @ 19:58:58
URL: http://melaniesparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0