Sleepless in Stockholm...

image1703
                                                                                        Romeo har aldrig problem med att somna...

Klockan har nu passerat 06.00 och jag är fortfarande vaken! Samma sak var det igår natt...Jag fattar inte vad det är med mig, men jag kan helt enkelt inte somna, blir inte trött. och det spelar ingen roll om jag går upp tidigt dagen efter, när kvällen väl kommer så är jag lika pigg för det, även om jag kanske bara har sovit 4 timmar...
Börjar känna mig riktigt ofräsch på grund av det här, min hy har blivit superful och jag är alldeles blå under ögonen. Vet inte hur jag ska hitta tillbaka till en normal sömnrytm, för det här har ju totalt spårat ut. Har hållt på så här i typ 2 veckor och det är så jäkla tröttsamt.
Ska försöka somna nu, men förmodligen kommer det dröja eftersom jag känner mig så stressad över hela situationen. Ska stoppa in hörlurar i öronen med mysmusik i min mp3, det brukar funka...
God natt

Kommentarer
Postat av: Nina

gud va fint kollaget va!! ska genast lägga upp det. va glad ja blev :D

2008-01-22 @ 12:00:55
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: C

Du är inte ensam! Både jag Nina och Annika har sömnproblem... :( Det är så himla drygt. Ska vi bilda klubb kanske och diskutera problemet HAHA.

Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh så billigt för en så fin mössa!
/Sus

2008-01-22 @ 16:57:16
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Nina

söt han e :D

2008-01-22 @ 20:06:37
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0