Serier

image1628
Idag tittade jag och Patrick färdigt på Lost, vi har tittat i flera timmar i två veckor på säsong 1- 3. Nu när det är slut känner jag värsta desperationen efter att få se mera. Snacka om galet bra serie! Man blir verkligen helt inne i den. Förut när den gick på tv tyckte jag att den verkade astråkig, men nu när jag var i Helsingfors över julen så övertalade pappa mig att börja titta på den eftersom han har alla boxarna. Så jag lånade med mig dom hem och varje kväll har jag och Patrick suttit uppe till typ fyra på morgonen och tittat. Den 31 januari börjar tydligen säsong 4 i USA så då får vi ladda ner ett avsnitt i veckan. Längtar som bara den efter att få se mer av Jack, Kate, Sawyer och Locke!

Igår började jag och Eleonor titta på Gossip Girl, vi hann med 7 avsnitt tror jag och den är faktiskt riktigt bra. Massa intriger i överklassen och snacka om att det är ögongodis för alla modeintresserade, jäklar vad mycket snygga kläder =) Imorgon ska jag över till henne och titta på de resterande avsnitten!

Kommentarer
Postat av: Tammie

Hehe =)
Fast slutet på trean var jätte KONSTIGT...

2008-01-09 @ 16:33:03
URL: http://tammiemanty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0