Onsdag

image1707
Gick upp för typ 30 minuter, kollade direkt nätet för uppdatering om Heath Ledger. Det visar sig att hans död var en olycka, han hade även lunginflammation när han dog, det kan ju ha varit någon olycklig blandning av mediciner också...detta gör det hela bara så mycket mer tragiskt, så onödigt.
Det sorligaste i hela den här historien är att hans familj fick höra om hans död via media och Michelle Williams fick beskedet medan hon var här i Sverige och spelade in en ny film. Hon satte sig direkt på en plan till New York. Hon raporteras vara utom sig av sorg. Även om paret gick skilda vägar bestämde de sig för att förbli vänner och att alltid sätta dottern Matilda Rose i första hand.
- Jag kan inte förstå att Matilda kommer att växa upp utan en pappa, utan att känna sin far.
Det sjuka är att ajg och Eleonor satt och pratade om honom igår natt, jag sa att jag helt desperat ville titta på Brokeback Mountain, det är ju min favvofilm. Efter att jag hade sett den filmen så fick jag en tendens att säga "ja, den var ju ingen Brokeback Mountain direkt" när jag skulle beskriva om en annan film var bra eller inte. En helt underbar film verkligen, Heath är helt fantastisk i den, och nu när jag tittar på den lär jag ju gråta ännu mer än vanligt...
Somnade lite tidigare än vanligt igår, kom i säng vid halv fem...det var mycket tankar igår, inte minst om Heath Ledger, men även andra gejer som jag fick reda på gjorde mig riktigt ledsen. Blä, ingen bra kväll igår...
Har gjort en galet stor Kaffe latte till mig själv och snart måste jag iväg till stan fast jag inte alls har någon lust, men det här är den enda dagen jag har tid, resten av veckan är fullbokad.
Ett stort tack till Anna också som gav mig bra tips på vad man inte får missa i Paris. Jag och Eleonor ska boka vår resa på måndag, ska verkligen bli superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0