Nytt Jobb!

image1733
Jäklar vad trött jag är nu, verkligen dags att gå och lägga sig nu. Har börjat på ett nytt jobb idag, är så himla glad över att det gick så snabbt. Ringde igår och fick börja redan idag. Så nu jobbar jag deltid på Gärdesbackens Förskola. Hade en riktigt kul första dag, satt och gjorde pärlhalsband och ritade prinsessor =)
Efter det jobbade jag även lite extra som barnflicka hos en ny familj, så det har varit en lång dag. Ska bli skönt med lite sömn nu. Imorgon hade jag tänkt att hinna med en morgonpromenad, ska bli skönt att komma in i en normal sömn rytm, har ju suttit uppe flera nätter i rad, men nu när jag har fasta arbetstider blir det nog lättare, man kan ju hoppas iallfall...
Träffade Eleonor efter jobbet också och självklart snackade vi typ bara om Paris =) Skönt att kunna ta reda på så mycket som möjligt om staden innan man åker. Funderar på att köpa en videokamera, vore ju så himla kul att dokumentera hela resan. Skulle även vilja tatuera mig i Paris...
Nä nu är det sängen som gäller, ska försöka vara lite duktig och ta en morgonpromenad imorgon.
Gott Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0