Nytt år, nya äventyr!

image1613
image1612
Nu är det nya året här! Det är lite svårt att komma på allt som man har gjort och varit med om hela 2007, men detta var året så jag startade min blogg, blev beroende av klänningar och inspirerades galet mycket av Amanda Jenssen! Dessutom...

...Fyllde jag 21 år och firade med Shakira konsert och en utekväll med Eleonor
...Insett att jag fortfarande har massor gemensamt med mina vänner från grundskolan. Trodde aldrig att jag skulle umgås med vissa personer igen, men se så fel jag hade!
...Saknat min vän Billy så otroligt mycket efter att han åkte iväg på en jorden runt resa, fortfarande ett bra tag kvar tills han kommer hem...
...Firat 4 år tillsammans med min underbara älskling Patrick
...Varit på en härlig semester i London
...Haft så sjukt kul med min bästa vän Eleonor, herregud vilka upplevelser vi har haft det här året som jag aldrig kommer att glömma. Vi är verkligen Piff och Puff, den perfekta kombinationen och garanterat bäst på fest!
...Haft en superhärlig sommar i Helsingfors tillsammans med familjen
...Insett att kärleken till min hund Romeo är helt obeskrivlig. Livet har verkligen blivit mycket roligare med honom här hemma, han är verkligen en källa till glädje!
...Varit på en av de bästa konserterna någonsin med Chris Daughtry, fick en kram av honom på slutet och det lär jag inte glömma på ett bra tag =)
...Köpt 36 par nya skor
...Gjorde min första tatuering- äntligen!

Hoppas att 2008 blir ett riktigt härligt år!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vad tycker du om att bära äkta päls? Tacksam för ditt svar :) Kramar

2008-01-02 @ 21:24:42
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Nina

amanda släpper sin skiva nu...

2008-01-03 @ 13:17:36
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Nina

vart gjorde du å putte era tattueringar.

gjorde putte på east å du på det där stället

bredvid netto butiken ja jobba på sist?

eller va det tvärtom?

2008-05-30 @ 11:01:02
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0