Trött, sjuk, ledsen...

image1764
Det är så jäkla skönt att det är helg, har haft en helt galet vecka med massa jobb. Vi har haft brist på personal på förskolan så jag har fått jobba mest av alla, samt stängning varje dag. Plus att jag har jobbat extra också...Igår på efter lunchen började jag känna mig lite konstig, hade ont i hela kroppen. Men det var ju bara att hålla god min och fortsätta jobba. Sedan började halsen värka som bara den och jag kunde inte ens läsa böcker för barnen, gjorde så jäkla ont. När det bara var några barn kvar började jag må riktigt dåligt, frös som bara den och kände mig alldeles yr pch varenda liten del av kroppen värkte. Väl hemma visade det sig att jag hade hög feber...

Har sovit riktigt dåligt inatt. Idag har jag bara lite feber men halsen gör fortfarande galet ont. Vet inte vad jag ska göra, ska ju egentligen jobba från kl sex till kl tolv ikväll. Vill ju verkligen försöka att komma iväg, vill ju ha pengar, men samtidigt så vet jag ju inte om febern kommer att stiga ikväll igen, plus att jag vill kunna gå och jobba på måndag.

Det är väl egentligen inte konstigt att jag har blivit sjuk, har jobbat som en galning den här veckan och sovit alldeles för lite. Plus att man är med barnen hela dagarna. Borde ju vila upp mig i helgen, men lilla arbetsmyran inom mig vill bara iväg och jobba, göra det jag ska liksom, hatar verkligen att vara sjuk!
Får se hur det blir, ska ta en dusch snart och känner efter hur jag verkligen känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0