Sanna Nielsen- Empty Room


Blev kär direkt i den här låten igår när jag hörde första tonerna, verkligen en riktigt bra låt!  Det var helt rätt att hon gick direkt till Globen. Men man blev ju riktigt förvånad att Carola och Andreas inte gick direkt till Globen. Fattar inte riktigt hur de där två tvillingarna kunde få så många röster, låten var ju totalt värdelös, då hade jag hellre sett Ola gå direkt till Globen, även fast han sjöng riktigt kasst igår...Hela Melodifestivalen är i stort sett en enda stor skittävling tycker jag, så många patetiska bidrag som bara gör tävligen till ett stort skämt. Jag menar, den där blonda bruden igår var ju så pinsam och kebabpizza? Kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0