Jack Daniel's

image1791
Äntligen äntligen har jag en Jack Daniel's tee. Har velat ha det hur länge som helst. Hittade en i London förra året men glömde totalt bort att köpa den. Igår när jag gick på min lilla shoppingrunda gick jag in på Punktshop för att köpa nitarmband och såg att dom har ju ett riktigt bra utbud och rock tee's. Skulle egentligen köpa en Guns ´n Roses men när jag såg den här så blev jag galet glad. Riktigt bra kvalité är det också och storleken är perfekt, ska ha den till mina lackleggings med heels och skinnjacka. Kanske redan ikväll....
Köpte även ett par solglasögon, Wayfarers kopior från Gina Tricot och en nitarmband på Punktshop. Hittade även en perfekt födelsedagspresent till Melanie, hon fyller visserligen år om en månad men det är så skönt att vara ute i god tid...

Kommentarer
Postat av: Nina

tja kom in på msn... :D

2008-02-23 @ 12:55:57
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0