B is back...

image1805
Satan vad trött jag är...idag har allt bara varit emot mig. Var uppe 05:50 imorse, och när jag måste gå upp den tiden hamnar jag nästan i självmordstankar. Sen var det jobb hela dagen, som faktiskt har varit riktigt kul idag, jag och Lillian hade så jäkla kul på eftermiddagen, vi bara skrattade, och det är ju härligt. Och det finns ju en hel del DILF ( Ni vet ju alla vad MILF är) kan jag ju säga, hehe =) Efter jobbet var det extrajobb som gällde...var så skönt att få gå hem sen, men självklart hamnade jag mitt i värsta förseningen som varade i mer än en timme...Jag var gråtfärdig asså...
Har verkligen börjat känna att livet verkligen förändrades så fort för mig den senaste månaden. Rebecca och Andreas flyttade, jag och Patrick gjorde slut, fick nytt jobb....En galet härlig nyhet är att B äntligen är hemma, asså jag är löjligt glad, en pusselbit på plats iaf, en trygghet som är tillbaka, en person som kan få allt att kännas någolunda bra...
Imorgon är det äntligen fredag, ska träffa Patrick efter jobbet och titta på Lost. Det är lika jobbigt varje gång att träffa honom, man vet ju inte riktigt vad man ska göra med alla känslor. Inombords är man ledsen, besviken, arg som fan och så jäkla full av kärlek och så ska man sitta där och låtsas att allt är bra, att jag klarar mig utan honom. Fast sanningen är att jag dör långsamt. Det sjuka är man utsätter sig själv för det, för jag är hellre med honom och mår dåligt än är utan honom och mår tusen gånger värre.
På lördag blir det iallafall lite skoj. Jag och Eleonor ska bo i en lägenhet på Karlaplan i en vecka (från lördag till lördag). Ska bli så skönt att bo i stan, så nära till allt och det bästa är att jag har gångavstånd till alla mina jobb, sjukt skönt! Och på kvällen blir det utgång, men däremot blir det även lite jobb också på lördag, från 17:00- 21:00... förhoppningsvis stressar jag inte ihjäl mig.
Nä, nu är det dags för sängen, imorgon ringer klockan 06:00.
Good Night!

Little Miss Obsessive - Love this song!

Kommentarer
Postat av: Nina

hej gumz..
skrev ner vad du ville ha. du ville inte ha estee lauder? ja skickar dig ett mess. båten går ju inte förrän 18 å ja har säkert teckning till 19. men ja kommer att sitta på restaurangen direkt kl 18..
skrev iaf ner baileys å hugo.. ska leta.. :D
kram på dig!

2008-02-29 @ 09:56:47
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0