Shopping i Helsingfors






Som sagt, inte lika mycket shopping i år som det har varit förut, hann ju bara med en dag av mellanrean, men detta fick följa med iallafall:
Underbar väska från favoritbutiken Purple Shop. Man ser ju helt klart vart inspirationen kommer ifrån- Balenciaga. Köpte en likadan till mamma. Blixten gör att färgen blir lite konstig, men den är mörk cognac.
Plånbok från Mango i skinn och lack, har tittat på denn förut så nu när det var halva slog jag till! Köpte även en sån till mamma fast i brunt skinn och svart lack. Så skönt med en ny plånbok, har haft min så länge!
Lång, stickad väst med knappar och fickor från Gina Tricot. Kön där inne var ju löjlig, ända ut utanför butiken, nästan 40 minuter stod jag där! Helt galet när jag tänker efter, men jag ville så gärna ha grejerna som jag hade hittat där inne!
Köpte även en stor rosettbrosh, me love rosetter =) Helt täckt i svarta paljetter och perfekt för att piffa upp ett basic svart plagg. Ett hårband a la hippestyle hittade jag också, gjort av svarta och guldfärgade små pärlor.
Och sist men inte minst hittade jag små bokstavsberlocker i en liten silverbutik. Ett F för Fredrik och ett S för mig (Sara), så nu har jag oss runt halsen ♥

Kommentarer
Postat av: Rizzo

Väskan var ju helt underbar!

2008-12-28 @ 17:18:28
URL: http://rizzo.blogg.se/
Postat av: Mija

rosettbroschen var UNDERBAR! Köpte du den också på Gina eller? Älskar också rosetter!

2008-12-28 @ 19:28:12
URL: http://mijasegen.blogg.se/
Postat av: natalie

Älskade plånboken hur mycket gav du för den ? snälla svara snabbt

2008-12-28 @ 22:24:10
Postat av: Sofia :)

I love rosetter oxå :) Vem gör inte det liksom ;) :P

2008-12-29 @ 22:05:04
URL: http://mummsfillibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0