Dean Koontz


Jag är ett stort fan av Dean Koontz, definitivt min absoluta favorit författare. Han skriver så jäkla bra böcker, blir alltid helt inne i min och bokens egna lilla värld. Är inget fan av science fiction över huvud taget, men de här böckerna är fantastiska, det blir aldrig så där löjligt overkligt. Läste ut Odd Thomas igår och jag grät till och med på slutet! Nu har jag börjat läsa Mr Murder, de andra böckerna har jag redan läst. Ska klicka hem ett par till näst månad. Jag är verkligen en riktig boknörd, har alltid varit det. En bra bok är så mycket bättre än en bra film. Och alla böcker som sedan har gjorts till film är alltid bättre, när en bok blir film är det så många detaljer som försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0