Tisdag

image1954
Måste verkligen komma i säng nu, ska upp om sex timmar. Ska köra ett pass med extra jobb imorgon innan jobbet, kommer bli tungt men jag har ju så himla svårt att säga nej, det är ju pengar liksom....Hade mitt matteprov idag som inte gick så värst bra misstänker jag. Har ju inte pluggat något alls...plus att jag var uppe så sent inatt, hade miljoner saker att tänka på. Och imorse kände jag mig så deppad på grund av gårdagens bekymmer att jag inte ens ville gå upp ur sängen, ville verkligen inte gå iväg och ha det där jäkla provet...men jag pallrade mig iväg och när det väl var över kändes det genast bättre. Och helt plötsligt vände allt idag och det känns bättre en någosin, känns som att allt löser sig, skön känsla...Det är läskigt hur beroende man är av att vardagen och att allt fungerar som vanligt, jag har verkligen jättelätt för att få ångest och känna att allt är jobbigt.
Saknar Lillian jättemycket och det kommer nog ta ett tag att känna att det är lika roligt att gå till jobbet, vi hade verkligen sjukt kul. Men vi har ju planerat att jag ska ta en weekend till Norge snart, ska bli så nice =)

Imorgon är det sista dagen på jobbet för den här veckan, sen på torsdag bär det äntligen av till München, ska bli galet kul! Längtar så otroligt mycket efter Rebecca, Andreas, Alexis och Ebba...kommer vara tungt att åka därifrån sen, bara jag ser dom kommer jag börja gråta. Men kul ska det bli iallafall!
Nu är det dags att sova, hoppas att jag inte är allt för trött imorgon...Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0