This is not a plastic bag!

image1951

Blev lite shopping efter jobbet, det är svårt att låta bli när man jobbar precis vid Fältöversten. Skulle egentligen köpa lite prylar som jag behöver till resan på torsdag...men istället blev det ett par ballerinas med en strass dödskalle på. Blev mina för endast 75 kr! Halva rea priset på Wedins, köpte ett par till lillasyster också. På Lindex hittade jag en supersöt tygpåse med texten "This is not a plastic bag" från deras ekologiska kollektion. Hittade även ett par täta lila strumpbyxor i realådan för 15 kr.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sara: Jag vet, det är sjukt svårt med skor om man inte prövat :S
Jag ska ju skicka bud också så det måste ju bli rätt. Men jag kör på 38an då. Kan alltid lägga halvsula i om den inte skulle funka!!!

Tack för alla svar! Kram

2008-04-15 @ 08:58:47
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: Nina

det är munchen du pratar om va?
men skulle du inte dit i slutet på denna månad?
eller var det denna vecka?
ja fick för mej att det va efter puttes födelsedag..
blandar ihop..
förstår att du inte orkar bära på allt. är det så mkt. så är ja ju bara glad *Asg* hehe..
jo det va en jobbig dag igår.. men nu är den över iaf.. r jäkla jobbigt att minnas den dagen för det var en av mina värsta dagar i mitt liv. å ja fick panikattacker å andnöd.. nej fy asså.. ja är glad att den dagen är över.. helt enkelt..

antar att du ser fram emot att åka å hälsa på familjen! :D var ju ett tag sen dem åkte.. roligt :D Hoppas du kommer att få det en massa skoj !! kram

2008-04-15 @ 12:00:27
URL: http://www.modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0