Rutigt

image1935
Mary- Kate Olsen. Ashley Olsen, Lindsay Lohan, Kate Bosworth

Jag är en riktitg sucker för randigt, speciellt i marina färger eller svart/vitt. Men en sådan här rutig skjorta i röda toner är verkligen snyggt! Snyggast är att ha den oversize till jeans á la Ashley Olsen. Frågan är vart man ska hitta en sådan skjorta, inget som direkt finns i butikerna. Patrick har en sjukt snygg skkjorta i precis samma färger, vore ju nice med en herrskjorta så den blir så där härligt oversize, sen kan jag även tänka mig att H&M LOGG kan ha rutiga skjortor. Annars tror jag stenhårt att det bästa stället att leta på är Carlings, och då gärna på herravdelningen. Gissa vem som ska spana där på nästa shoppingrunda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0